بررسی و معرفی کشنده امپاور(Foton Auman EST)

کشنده فوتون EST

در 9 ژانویه 2016، در شهر گوانگژو چین، نمایشگاه خودرو سنگین IAA برگزار شد و کامیون های برندهای مختلف به نمایش گذاشته شدند.

از این نمایشگاه بود که کمپانی FOTON ایده “سوپر کامیون” را آغاز نمود. حال این ایده “سوپر کامیون” چه بود؟

ایده “سوپر کامیون” که توسط گروه فوتون ارائه شده است، یک طرح ابر کامیون است که از آمریکا نشات گرفته است، قرار بود مصرف سوخت آن کمتر باشد، بازده حرارتی ترمز کاهش یابد و استانداردهای آلایندگی آن بالاتر از یورو 5 باشد.

این ایده Foton Energy Super Truck با نیاز به صرفه جویی در سوخت و بهبود بهره وری اقتصادی برای حل مشکل هزینه حمل و نقل بالا در کشور چین مطرح شده بود .

Super Truck با نام Foton نامگذاری خواهد شد و “EST” نام تجاری آن خواهد بود که با همکاری کامینز آمریکایی و دایملر آلمانی، کشنده ای هوشمند جدیدی را تولید خواهد کرد. این کشنده سازگار با محیط زیست، صرفه جویی در مصرف انرژی و با کیفیت بالا است.

auman

 

[tie_slideshow]

[tie_slide] امپاور طوسی رنگ [/tie_slide]

[tie_slide] کشنده امپاور قرمز [/tie_slide]

[tie_slide] کشنده فوتون est [/tie_slide]

[tie_slide] کشنده امپاور نقره ای [/tie_slide]

[tie_slide] نمادی داخلی امپاور [/tie_slide]

[tie_slide] داشبورد امپاور [/tie_slide]

[/tie_slideshow]

کشنده امپاور (EMPOWER)

در ایران و در سال 1400 گروه خودرو سازی بهمن دیزل این کشنده را با محور بندی 2*4 و با نام امپاور (EMPOWER) مونتاژ کرد و در اواخر همان سال نیز بفروش رساند.

کشنده امپاور با امکانات و قدرت پیشرانه خود، رقیب جدی و سر سخت برای کشنده دیما است چرا این دو کشنده مونتاژی در ایران از هر نظر به دیگر نزدیک هستند.

کشنده امپاور سیستم های الکترونیکی معتددی را در خود دارد از جمله؛ کروز کنترل سرعت، سیستم هشدار حرکت در بین خطوط ( LDWS )، سیستم کنترل شروع حرکت خودرو در سر بالایی ( HAS)، سیستم هشدار برخورد به جلو ( FCWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند ( AEBS)، قفل دیفرانسیل الکترونیکی و مواردی دیگر

کشنده امپاور دارای برخی امکانات رفاهی؛ نظیر بخاری درجا، یخچال، گرمکن آیئنه و صندلی و کولر درجا (بصورت سفارشی) و موارد دیگر می باشد.

مشخصات فنی امپاور

کشنده فوتون AUMAN EST از یک پیشرانه 11.8 لیتری کامینز ISGe-4 یورو 5 و با دو قدرت خروجی 490 و 430 اسب بخاری بهره می برد. 490 اسب بخار برای کشنده جفت محور 4*6  استفاده می شود و قدرت 430 اسب بخاری برای نسخه تک محور 2*4 .این پیشرانه مجهز به سیستم  SCR است که یک مخزن 60 لیتری ادبلو نیز دارد. گروه بهمن دیزل کشنده امپاور را خصوصی سازی کرده و آنرا با محور بندی 2*4 و با قدرت 490 اسب بخار مونتاژ میکند.

[wpdatatable id=30]

مهدی فانی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

Customer Reviews

A.T
Ali Tufan
April 2023
Take this tour!--its fantastic!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam.
A.T
Ali Tufan
April 2023
Take this tour!--its fantastic!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident.
See more reviews
Leave a Reply
Your email address will not be published. Required fields are marked *
Comfort
Exterior Styling
Performance
Interior Design
Value For The Money
Reliability
شاید براتون جالب باشه
معرفی کشنده ولوو FH نسل 5
معرفی کشنده داف DAF XG