در سال 2006 همکاری کامینز و فوتون با نام Beihing foton cummins engine شکل گرفت. هدف از این همکاری تولید پیشرانه های دیزلی سبک، در حجم های 2.8 و 3.8 لیتری بود. این سری از پیشرانه ها با شاخص ISF عرضه می شدند.همزمان با این اتفاقات کمپانی دایملر آلمان نیز با فوتون شروع به همکاری کرد و گیربکس های شرکت فوتون را تامین می نمود.
در نهایت ذز سال 2010 مجموعه Aumark C جهت حمل و نقل سبک به تولید رسید و از سال 1390 نیز وارد ایران شده است. این کامیونت در سه وزن مختلف و دو پیشرانه متفاوت ارائه می شود. این کامیونت بصورت فابریک تخت خواب ندارد ولی در نسخه های 6.5 و 8.5 تن کابین تخت خواب دار بصورت سفارشی قابل خرید است.
مجموعه Aumark یک مجموعه است که برای حمل و نقل در مسافت های کوتاه و اوزان سبک طراحی شده است و نمی توان از آن توقع امکانات بیسار بالایی را داشت. در مقابل سری Auman فوتون، یک مجموعه سنگین است و قابلیت های بیشتری نسبت به Aumark دارد.
[tie_slideshow].
[tie_slide]
[/tie_slide]
[tie_slide] [/tie_slide]
[tie_slide] [/tie_slide]
[tie_slide] [/tie_slide]
[tie_slide] [/tie_slide]
[tie_slide] [/tie_slide]
[/tie_slideshow]
محصولات چینی، همیشه مشکلاتی از قبیل موارد زیر را دارند؛
به طور کلی Aumark C در مدل های 5.5 تن، 6.5 تن و 8.5 تن عزضه بازار شدند. این نسخه از کامیونت فوتون در ایران توسط شرکت سایپا دیزل مونتاژ می شود که سایپا آن را با نام کامیونت الوند به فروش می رساند.
[tie_slideshow]
[tie_slide] [/tie_slide]
[tie_slide] [/tie_slide]
[tie_slide] [/tie_slide]
[tie_slide] [/tie_slide]
[tie_slide] [/tie_slide]
[tie_slide] [/tie_slide]
[/tie_slideshow]
[wpdatatable id=21]